Informacja

Szanowni Pacjenci,

w tym trudnym dla nas wszystkich czasie podjęliśmy wiele działań, które mają zwiększyć bezpieczeństwo epidemiologiczne pacjentów, personelu i ich rodzin. Dlatego większość świadczeń odbywa się w trybie teleporad. Wiele osób zaniepokojonych swoim stanem zdrowia próbuje się dodzwonić do swoich lekarzy. Ponadto część personelu przebywa w domu opiekując się swoimi małymi dziećmi, inni są na zwolnieniach lekarskich lub na zarządzonej izolacji. Wszystko to powoduje trudności z dodzwonieniem się.

W ostatnich dniach pojawiło się też znacznie więcej niż zwykle wniosków o wypisanie stałych leków. W związku z tym czas oczekiwania na wystawienie e-recepty wydłuża się. Dlatego pozostaje mi prosić o cierpliwość i choć minimalną wyrozumiałość.
Jednocześnie wyjaśniam, że na porady i teleporady należy się rejestrować pod zwykłymi numerami telefonów recepcji. W przypadku terminów porad umówionych z wyprzedzeniem (przede wszystkim do lekarzy specjalistów i niektórych badań diagnostycznych) – personel będzie się kontaktował z pacjentami i wspólnie zostanie ustalony sposób udzielenia świadczenia (teleporada, przyjęcie w poradni, odłożenie terminu, itp).

Jeszcze raz przepraszam za niedogodności. Łączę wyrazy szacunku.

Mikołaj Ruciński
Dyrektor ds. Świadczeń i Lecznictwa

 

Informacja

             
Data dodania: 2020-03-18

Informacja

Szanowni Pacjenci,

w tym trudnym dla nas wszystkich czasie podjęliśmy wiele działań, które mają zwiększyć bezpieczeństwo epidemiologiczne pacjentów, personelu i ich rodzin. Dlatego większość świadczeń odbywa się w trybie teleporad. Wiele osób zaniepokojonych swoim stanem zdrowia próbuje się dodzwonić do swoich lekarzy. Ponadto część personelu przebywa w domu opiekując się swoimi małymi dziećmi, inni są na zwolnieniach lekarskich lub na zarządzonej izolacji. Wszystko to powoduje trudności z dodzwonieniem się.

W ostatnich dniach pojawiło się też znacznie więcej niż zwykle wniosków o wypisanie stałych leków. W związku z tym czas oczekiwania na wystawienie e-recepty wydłuża się. Dlatego pozostaje mi prosić o cierpliwość i choć minimalną wyrozumiałość.
Jednocześnie wyjaśniam, że na porady i teleporady należy się rejestrować pod zwykłymi numerami telefonów recepcji. W przypadku terminów porad umówionych z wyprzedzeniem (przede wszystkim do lekarzy specjalistów i niektórych badań diagnostycznych) – personel będzie się kontaktował z pacjentami i wspólnie zostanie ustalony sposób udzielenia świadczenia (teleporada, przyjęcie w poradni, odłożenie terminu, itp).

Jeszcze raz przepraszam za niedogodności. Łączę wyrazy szacunku.

Mikołaj Ruciński
Dyrektor ds. Świadczeń i Lecznictwa

 


poprzednie

następne
Top